معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری نخستین دوره توانمندسازی ویژه اعضای جدیدالورود هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام بیباک با اعلام این خبر گفت: این دوره یکم تا سوم اسفندماه جاری در محل ساختمان شماره دو معاونت آموزشی دانشگاه و به مدت 20 ساعت برگزار شد.

وی افزود: اعضای جدیدالورود هیئت علمی با مباحثی در حوزه آموزش، پژوهش، مهارت‌های فردی و سازمانی از جمله روش‌های نوین تدریس، کلیات ارزشیابی و طراحی آزمون‌های مختلف، کلیات کوریکولوم، پروپوزال نویسی، جستجو در پایگاه اطلاعاتی، قوانین ترفیع و ارتقا، قوانین و مقررات پژوهشی آشنا شدند.

 

وی عنوان کرد: در این دوره هم‌چنین به اعضای هیئت علمی، سامانه‌های مرتبط ازجمله سامانه‌های نگاه، نوید، فرادید، کارا، اتوماسیون اداری، پژوهان، علم سنجی، ایمیل آکادمیک و... معرفی و به سوالات و ابهامات پاسخ داده شد.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه طبق مصوبه کمیته توانمندسازی اساتید دانشگاه، گذراندن این دوره برای اعضای هیات علمی جدیدالورود الزامی است، اظهار کرد: این دوره از سوی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه و امور هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.