سلام و درود به پیشگاه آن وجود مطلق، آنکه نور آسمان و زمین است. سلام و درود به پیشگاه مقدس منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، عدالت گستر و برکنارکننده ظلم و ضلالت و برقرارکننده قسط و عدالت؛ 
این روزها که شاهد جنایت‌های وحشیانه و بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، و صحنه‌های عجیب و تکان دهنده‌ای همچون بمباران مناطق شهری و بویژه مراکز درمانی و آموزشی و... را شاهد‌ایم و البته این نگارگری‌ها جز از جهود و صهیونیست‌ها و فرزندان آن‌ها همچون داعش و منافقان بر نمی‌آید.

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت صدها نفر کادر درمانی و زن و کودک بی گناه در شرایطی به وقوع پیوسته است که این رژیم سفاک برای جبران شکست غیرقابل ترمیم و بازسازی هیمنه پوشالی خودساخته‌اش از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای فروگذار نمی‌کند.
معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن محکوم کردن این جنایات و خصوصاً تعرض به بیمارستان ها، اماکن درمانی و غیر نظامی و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع که بر خلاف تمامی معیارهای عقلی، انسانی، وجدانی و با نقض تمامی قوانین بین المللی در حال وقوع است از جامعه جهانی و به ویژه سازمان های بین المللی می‌خواهد تا از برخوردهای دوگانه با مقوله حقوق بشر پرهیز و با به کارگیری تمامی امکانات خود مانع از تداوم نسل کشی در غزه شوند. بدون شک این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند و مسئول اصلی آن رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان و پشتیبانان آن رژیم و در راس آن ها دولت آمریکا است.»